סוף עונת המזגנים

קצת קשה לראות את זה עכשיו, אבל הקיץ מתקרב לסופו. אפשר להתחיל לכבות מזגנים.

אשתקד, בפוסט קיץ, כאבי ראש ושינויי מזג אוויר, כבר סיפקתי צרור טיפים ועצות למי שסובלים ממיגרנות בעונת הקיץ. כמה מכם כתבתם וסיפרתם לי שהטיפים מוכיחים את עצמם, וזה כמובן משמח אותי מאד.

אישית, טפו טפו, אני עובר את הקיץ הנוכחי בלי מיגרנות כמעט בכלל (אופס, הנה פתחתי פה לשטן…), אולי בגלל שכמעט לא יצא לי לבלות בחדרים ממוזגים (מזגנים עושים כאבי ראש, לפחות לחלק מהאנשים. בדוק).

אני גר היום בפלורנטין, בדירה גדולה ומאווררת היטב, ולעיתים קרובות אני לא צריך יותר מאשר הבריזה שנעה דרך הבית בתוספת של מאוורר סטנדרטי לגמרי, כדי שיהיה כאן נעים.

על לישון עם מזגן אין מה לדבר – אני פשוט לא עושה את זה. זוהי דרך נהדרת לחלות, ויש תחליפים אפקטיביים מאד, כמו מאוורר תקרה – באמת משהו שאתם צריכים לנסות.

בכל מקרה, סוף הקיץ – אנחנו עוד לא שם אבל נהיה שם מהר מכפי שזה נראה עכשיו – הוא זמן מצויין לכבות מזגנים. זה סביבתי, חסכוני ויכול לצמצם את מספר המיגרנות שלכם, בעיקר אם אתם סובלים מהן בעיקר בקיץ.

תגובה אחת בנושא “סוף עונת המזגנים”

  1. מוכרחה לציין שהדבר ברשומה הזו שתפס אותי הכי לא מוכנה זה האוקסימורון הפלאי: "גר בפלורנטין" "בדירה גדולה ומאוררת היטב". אבל היי, מה יודעים בירושלים על דרגות הזוועה השונות של הלחות המישור-חופית?

    הכי חשוב: מאברוכ על הקיץ הקל. שימשיך כך.

השאר תגובה