אני חייב סקס יקירתי, זה מקרה חירום רפואי!

נתחיל בבדיחה. איש אחד אומר לאשתו "קחי מהר שני אופטלגין!". היא עונה: "למה? לא כואב לי הראש". "אהה!", הוא אומר, "בואי עכשיו למיטה!".

קלישאת ה"לא הערב יקיר", פותחת את הכתבה היפה ש-ABCnews מקדיש באתר שלו ליחסים המורכבים שבין המין וכאבי הראש.. ה"טריגר" לכתבה הזו הוא המחקר אליו כבר התייחסתי (בפוסט שפירסמתי כאן על הקשר שבין סקס לכאבי ראש), שקובע שסקס טוב למיגרנות.

הכתבה הנוכחית מרחיבה על פרופ' ג'יימס קאוץ', ההוא עם הסיפור על האשה שאמרה שהיא לא צריכה כדור אלא מספר טלפון. היא גם מתייחסת לנושא בו לא נגעתי בפוסט הקודם, והוא התופעה ההפוכה – של אנשים שאורגזמה לא מפסיקה להם את המיגרנה, אלא יוצרת אותה (רק כדי להיכנס לפרופורציות – מדובר על 10% מהאנשים אצלם הסקס הוא טריגר שגורם להיווצרות מיגרנה, וזה לעומת כ-60 אחוזים מהסובלים ממיגרנה שמדווחים על הקלה כתוצאה מקיום יחסי מין).

בכל אופן, עבור רוב האנשים שסובלים ממיגרנה סקס הוא גם אמצעי מניעה יעיל וגם טיפול יעיל, אמנם לא לכל מיגרנה בכל זמן, אבל במספיק מקרים זה עובד.

בסוף הכתבה ב-ABC אומר אחד המרואיינים שזה לא כל-כך פרקטי, כי אתה לא יכול לתפוס מישהי במשרד ולומר לה "היי, את חייבת לעשות את זה איתי, זה מקרה חירום רפואי". לא נעים לומר, אבל כנראה שהמרואיין הזה (פרופ' מקולג' ביוסטון, למקרה ששאלתם את עצמכם), לא שמע על אוננות.

אדרבא – עכשיו כשזה מדעי, וברור שאורגזמה טובה היא הדרך לסבול פחות, יש אינספור הזדמנויות להרוג שלוש ציפורים במכה אחת – גם להתמודד עם המיגרנה, גם ליהנות, וגם לשפר את הזוגיות.

לדוגמא, אם בן או בת זוגכם סובלים ממיגרנה, זוהי הזדמנות נהדרת להציע להם לעשות סקס (משום שאתם רוצים לעזור להם, כמובן, ולא בגלל שאתם חרמנים, חלילה). ומצד שני, אם אתם אלה שסובלים מהמיגרנות, אז אתם יכולים להציע לבני/בנות זוגם/ן לעזור לכם בעת צרה – מי יגיד לא לבקשה כזו?

השאר תגובה